Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
               
Заявки на написание информационных работ принимаются:
  1) по тел.: +38 (044) 599 39 56
                    +38 (095) 096 30 88

  2) в режиме online - через форму заказа на сайте
 

Новости:

АКЦИЯ - С другом веселее ))) Закажите работу с другом - и получите скидку 10% для каждого! Закажите 3 работы - и получите скидку 15% для каждого! >>>
Итак, друзья, начался новый учебный год! В этом году теплая осень балует нас погодой, а мы побалуем вас скидками ))) Тому, кто успеет заказать рабо >>>
ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ ОЧЕНЬ ПРОСТО! Вы можете сделать заказ, оплатить работу и получить ее не выходя из дому! Сделать заказ очень просто через форму заказ >>>
"Нескучная осень!" Приведи друга - и получите скидку 10% на все работы! )) Акция действует до 15.11.2012 >>>
Акция "Скидочная осень"! Все клиенты, сделавшие заказ в Инфо-Центре до 30.11.2011 получают право на 5% скидку на сайте www.dakara.com.ua >>>
Все новости >>>

Статистика:




 
 

Курсовая: Оцінка споживчих властивостей пральних машин (ID:15689)

НазваниеОцінка споживчих властивостей пральних машин (Код работы:15689)
Общая информация Раздел: Товароведение
Вид работы: Курсовая
Объем: 37 стр.
Цена: 40 грн.
Код работы (ID): 15689
Добавлена: 17.03.2007
Просмотров: 2326
NEW!!!Предварительный просмотр работы
СМОТРЕТЬ РАБОТУ >>>
СодержаниеВступ 3 1. Стан споживчого ринку пральних машин в Україні 4 2. Класифікація пральних машин 8 3. Вимоги нормативних документів 16 4. Об’єкти та методи дослідження 20 5. Товарознавча характеристика асортименту та якості пральних машин 25 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 34 Додатки 35
ЛитератураСписок використаної літератури 1. Про Концепцію побудови національної статистики України та Державну програму переходу на міжнародну систему обліку і статистики Постанова Кабінету Міністрів України від 04.05.1993 р. № 326. 2. Машини пральні побутові. Загальні технічні умови: ДСТУ 2721-94 (ГОСТ 8051-93). - К.: Держстандарт України, 1994. - 53 с. 3. Годовой обзор рынка стиральных машин// Бизнес. – №8 (423). – с.46-48 4. Каждой хозяйке – по автомату. Рынок стиральных машин// «Бизнес», – №7 (630), – 14 февраля 2005 г. – с. 132-136 5. Клименко Д. Товарознавча оцінка якості вітчизняних пральних машин// Вісник КНТЕУ, – №4, 2002. – с. 96-102 6. Михайлов В.І. Класифікація пральних машин // Сучасні пробл. товарознавства: Збірник наук. пр. КДТЕУ. - 1999. -С. 161-166. 7. Михайлов В.І. Товарознавство електропобутових товарів: Підручник. - К.: Київ. держ. торг.-екон. ін-т, 1999. - 232 с. 8. Михайлов В.І. Удосконалення класифікації пральних машин// Вісник КНТЕУ, – №2, 2004. – с.105-113 9. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. – Москва: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 320 с. 10. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг ? Київ: Вища школа, 2003. – 327 с. 11. Шляхи підвищення рівня споживчих властивостей побутових пральних машин// Товарознавство - наука, практика та перспективи розвитку: Матеріали міжнарод. конф. - К.: Київ. держ. торг.-екон. ін-т, 1999. - С. 89-93.
Дополн. информация1265
Рік написання: 2006
Примечание Получить дополнительную информацию о работе можно, связавшись с нами по телефонам: (044)599-39-56; (044)2-235-235; 8-050-3-310-310; или E-mail: 5993956@mail.ru, admin@sessiya.com.ua
Заказать

Обратите внимание. Администрация сайта не несет никакой ответственности за содержание и достоверность материалов а также последствия, которые могут возникнуть вследствие их использования. Данные, касающиеся конкретных предприятий, названия предприятий, имена являются вымышленными, любое совпадение - случайно.

Смотрите также:
  • Фактори формування споживчих властивостей коньяку

    Вступ 4 Розділ 1. Аналіз сучасного ринку коньяку в Україні 6 Розділ 2. Класифікація асортименту та вимоги до якості 11 Розділ 3. Фактори що впливають на формування споживчих властивостей 25 Розділ 4. Аналіз факторів фальсифікації та засобів їх запобігання. Шляхи удосконалення асортиментів 31 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 40
  • Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)

    ВСТУП 5 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 7 1.1 Забезпеченість ринку України фарбовими товарами 7 1.2 Проблеми розвитку ринку фарбових товарів в Україні 19 1.3 Вимоги до якості фарбових товарів 21 1.4 Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки фарбових матеріалів 28 2 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ЯКОСТІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ У ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИГОТОВЛЕННЯ 39 2.1 Вплив технологічних факторів на формування споживчих властивостей та якості фарбових товарів 39 2.2 Визначення показників безпеки та фізико-механічної витривалості фарбових товарів 44 2.3 Контроль якості лакофарбових матеріалів 54 3 ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 57 3.1 Об’єкт дослідження 57 3.2. Фінансово-економічний аналіз об’єкту дослідження 60 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 67 4.1. Аналіз структури асортименту вітчизняних фарбових товарів 67 4.2. Аналіз структури асортименту фарбових товарів іноземних виробників 71 4.3. Виявлення споживчих переваг фарбових товарів 81 4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення фарбових товарів 83 5 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 89 5.1 Оптова закупівля фарбових товарів її сутність та принципи 89 5.2. Класифікація та змістовність комерційних угод щодо закупівлі фарбових товарів 93 5.3. Фактори що впливають на ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 95 5.4. Показники що характеризують ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 99 5.5 Аналіз практики оптової закупівлі фарбових товарів 103 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108 ДОДАТКИ 113 Додаток А. Анкета лакофарбової продукції 114 Додаток Б.Фінансова звітність підприємства 117 Додаток В. Кореляційно-регресивний аналіз структури асортименту фарб для внутрішніх робіт 128 Додаток Г. Типовий договір на закупівлю лакофарбової продукції 131
  • Методи дослідження споживачів

    Вступ 3 1. Маркетингові дослідження та їх роль в підвищенні конкурентоспроможності фірми 4 2. Методи дослідження споживачів 17 2.1. КОНЦЕПЦІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 17 2.2. СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ ТА СПІВСТАВНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ МЕТОДІВ ОТРИМАННЯ ПЕРВИННИХ ДАНИХ 22 3. Планування досліджень по ринку пральних машин та проектування опитувальних листів 29 Висновки 41 Перелік використаної літератури 42
  • Оцінка споживчих властивостей товарів побутової хімії, характеристика асортименту засобів для прання та миття

    Вступ 3 1. Стан споживчого ринку засобів для прання та миття 4 2. Класифікація засобів для прання та миття 7 3. Вимоги нормативних документів 11 4. Основні об’єкти 12 5. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 16 Висновки та пропозиції 22 Список використаної літератури 24
  • Страхування машин і агрегатів від поломок

    ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ СТРАХУВАННЯ МАШИН І АГРЕГАТІВ ВІД ПОЛОМОК 3 2. ОБ’ЄКТИ СТРАХУВАННЯ ПРИ СТРАХУВАННІ МАШИН 3 3. СТРАХОВІ ВИПАДКИ. 4 ВИСНОВКИ 6 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 7
 
 

Реклама:


Украинская Баннерная Сеть

Проверить аттестат
 

 ГлавнаяО насУслугиОплата и ценыЗаказПлатные работы  | Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
© ИНФО-ЦЕНТР - 2007-2019   |   Создание сайта - vbs.com.ua