|
 |
 |
 |
|
Смотрите также:Фактори формування споживчих властивостей коньякуВступ 4
Розділ 1. Аналіз сучасного ринку коньяку в Україні 6
Розділ 2. Класифікація асортименту та вимоги до якості 11
Розділ 3. Фактори що впливають на формування споживчих властивостей 25
Розділ 4. Аналіз факторів фальсифікації та засобів їх запобігання. Шляхи удосконалення асортиментів 31
Висновки та пропозиції 38
Список використаної літератури 40
Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)ВСТУП 5
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 7
1.1 Забезпеченість ринку України фарбовими товарами 7
1.2 Проблеми розвитку ринку фарбових товарів в Україні 19
1.3 Вимоги до якості фарбових товарів 21
1.4 Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки фарбових матеріалів 28
2 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ЯКОСТІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ У ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИГОТОВЛЕННЯ 39
2.1 Вплив технологічних факторів на формування споживчих властивостей та якості фарбових товарів 39
2.2 Визначення показників безпеки та фізико-механічної витривалості фарбових товарів 44
2.3 Контроль якості лакофарбових матеріалів 54
3 ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 57
3.1 Об’єкт дослідження 57
3.2. Фінансово-економічний аналіз об’єкту дослідження 60
4. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 67
4.1. Аналіз структури асортименту вітчизняних фарбових товарів 67
4.2. Аналіз структури асортименту фарбових товарів іноземних виробників 71
4.3. Виявлення споживчих переваг фарбових товарів 81
4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення фарбових товарів 83
5 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 89
5.1 Оптова закупівля фарбових товарів її сутність та принципи 89
5.2. Класифікація та змістовність комерційних угод щодо закупівлі фарбових товарів 93
5.3. Фактори що впливають на ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 95
5.4. Показники що характеризують ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 99
5.5 Аналіз практики оптової закупівлі фарбових товарів 103
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108
ДОДАТКИ 113
Додаток А. Анкета лакофарбової продукції 114
Додаток Б.Фінансова звітність підприємства 117
Додаток В. Кореляційно-регресивний аналіз структури асортименту фарб для внутрішніх робіт 128
Додаток Г. Типовий договір на закупівлю лакофарбової продукції 131
Методи дослідження споживачів
Вступ 3
1. Маркетингові дослідження та їх роль в підвищенні конкурентоспроможності фірми 4
2. Методи дослідження споживачів 17
2.1. КОНЦЕПЦІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ 17
2.2. СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ ТА СПІВСТАВНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ МЕТОДІВ ОТРИМАННЯ ПЕРВИННИХ ДАНИХ 22
3. Планування досліджень по ринку пральних машин та проектування опитувальних листів 29
Висновки 41
Перелік використаної літератури 42
Оцінка споживчих властивостей товарів побутової хімії, характеристика асортименту засобів для прання та миттяВступ 3 1. Стан споживчого ринку засобів для прання та миття 4 2. Класифікація засобів для прання та миття 7 3. Вимоги нормативних документів 11 4. Основні об’єкти 12 5. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 16 Висновки та пропозиції 22 Список використаної літератури 24 Страхування машин і агрегатів від поломокВСТУП 2
1. ПОНЯТТЯ СТРАХУВАННЯ МАШИН І АГРЕГАТІВ ВІД ПОЛОМОК 3
2. ОБ’ЄКТИ СТРАХУВАННЯ ПРИ СТРАХУВАННІ МАШИН 3
3. СТРАХОВІ ВИПАДКИ. 4
ВИСНОВКИ 6
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 7
|
|
 |
 |
 |
|
|