Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
               
Заявки на написание информационных работ принимаются:
  1) по тел.: +38 (044) 599 39 56
                    +38 (095) 096 30 88

  2) в режиме online - через форму заказа на сайте
 

Новости:

АКЦИЯ - С другом веселее ))) Закажите работу с другом - и получите скидку 10% для каждого! Закажите 3 работы - и получите скидку 15% для каждого! >>>
Итак, друзья, начался новый учебный год! В этом году теплая осень балует нас погодой, а мы побалуем вас скидками ))) Тому, кто успеет заказать рабо >>>
ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ ОЧЕНЬ ПРОСТО! Вы можете сделать заказ, оплатить работу и получить ее не выходя из дому! Сделать заказ очень просто через форму заказ >>>
"Нескучная осень!" Приведи друга - и получите скидку 10% на все работы! )) Акция действует до 15.11.2012 >>>
Акция "Скидочная осень"! Все клиенты, сделавшие заказ в Инфо-Центре до 30.11.2011 получают право на 5% скидку на сайте www.dakara.com.ua >>>
Все новости >>>

Статистика:




 
 

Контрольная: Особливості сучасного аналітико-синтетичного методу навчання грамоті (ID:42399)

НазваниеОсобливості сучасного аналітико-синтетичного методу навчання грамоті (Код работы:42399)
Общая информация Раздел: Разное
Вид работы: Контрольная
Объем: 11 стр.
Цена: 50 грн.
Код работы (ID): 42399
Добавлена: 16.02.2010
Просмотров: 908
NEW!!!Предварительный просмотр работы
СМОТРЕТЬ РАБОТУ >>>
СодержаниеВступ 2
1. Аналітико-синтетичний метод у діяльності К.Д.Ушинського 3
2. Дослідження ефективності методу навчання грамоті 7
Висновки 10
Використана література 11
Литература1. Аналітико-синтетична переробка інформації / Г.В.Власова (уклад.) Л.І.Титова (уклад.). – К.: ДАКККіМ 2003. – 33с.
2. Вітюк О.В. Гуралюк А.Г. Москалькова Н.М. та ін. Основи інформатики. – К.: МАУП 2005. – 104 с.
3. Власова Г.В. Лутовинова В.І. Титова Л.І. Аналітико-синтетична переробка інформації: Навч. посіб. – К. : ДАКККіМ 2006. – 292с.
4. Галузинський В.М. Євтух М.В. Основи педагогіки та психології вищої школи в Україні. – К.: Освіта 2006. – 168 с.
5. Дибкова Л.М. Інформатика і комп ютерна техніка. – К.: Академвидав 2005. – 416 с.
6. Карачинська Е.Т. Медведєва Є.А. Удалова В.К. Хромченко Л.Г. Аналітико-синтетична обробка документів. – Х.: ХДІК 1996. – 258 с.
7. Нісімчук А.С. Падалка О.С. Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології. – К.: Просвіта 2006. – 83 с.
8. Підласий І.П. Як підготувати ефективний урок: книга для вчителя. – К.: Наукова думка 2003. – 235 с.
9. Ситник В.Ф. Основи інформаційних систем. – К.: КНЕУ 2006. – 258 с.
10. Хрестоматія з української класичної педагогіки К.Ушинський С.Русова А.Макаренко Г.Ващенко В.Сухомлинський: навч. посібник / В.П.Кравець (уклад.) О.І.Мешко (уклад.). – К.: Грамота 2008. – 768 с.
Дополн. информация3871
Рік написання: 2008
Примечание Получить дополнительную информацию о работе можно, связавшись с нами по телефонам: (044)599-39-56; (044)2-235-235; 8-050-3-310-310; или E-mail: 5993956@mail.ru, admin@sessiya.com.ua
Заказать

Обратите внимание. Администрация сайта не несет никакой ответственности за содержание и достоверность материалов а также последствия, которые могут возникнуть вследствие их использования. Данные, касающиеся конкретных предприятий, названия предприятий, имена являются вымышленными, любое совпадение - случайно.

Смотрите также:
  • Навчання вимови і підготовка до навчання грамоті дітей з порушенням мовлення

    Вступ 2 1. Логопедичні ігри для дошкільників 4 2. Логопедична ритміка 12 Висновки 14 Використана література 15
  • Особливості організації роботи в групах на уроках іноземної мови

    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ГРУПОВИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ЯК ОБЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 1.1. Характеристика видів навчальної діяльності 6 1.2 Поняття групового методу навчання 11 1.3 Психолого-педагогічні особливості групового способу навчання 13 РОЗДІЛ ІІ. СПОСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВИХ ВИДІВ РОБОТИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 17 2.1. Групова діяльність на уроках іноземної мови як метод навчання на основі загальнолюдських цінностей 17 2.2. Мовна взаємодія на уроці іноземної мови. Групова форма роботи 23 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
  • Психологічна характеристика процесу навчання

    Вступ 3 Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6 1.1. Особливості структури теорії навчання 6 1.2. Методологічні основи процесу навчання 12 1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20 Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26 2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26 2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34 2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41 Висновки 45 Список використаної літератури 49 Додатки 51
  • Ігрові програмні засоби в інформаційно-технологічній і методичній підготовці вчителя технологій

    Вступ 2 1. Гра як засіб підвищення ефективності навчального процесу 5 1.1. Гра як метод навчання 5 1.2. Теорія гри 6 1.3. Ігрові заняття як форма розвитку активного навчання 9 1.4. Педагогічні вимоги до практичного застосування комп’ютерних дидактичних ігор у вищих навчальних закладах 22 1.4. Концепція сучасного педагогічного програмного засобу 28 2. Проектування системи методичної підготовки викладача інформатики 35 2.1. Діяльнісна модель професійної підготовки викладача 35 Інформатики 35 2.2. Розвиток освітньої галузі "Інформатика" і добір змісту освіти при підготовці викладачів інформатики в педагогічному університеті 44 2.3. Концепція методичної підготовки майбутніх викладачів інформатики 56 2.4. Цілі методичної підготовки викладача інформатики 62 2.4.1. Цілі навчання спеціаліста 62 2.4.2. Цілі навчання магістра 65 2.5. Зміст навчання в системі методичної підготовки викладача 67 2.5.1. Зміст загальної методики навчання інформатики 68 2.5.2. Зміст часткової методики навчання інформатики 69 2.6. Методи навчання в системі методичної підготовки викладача 76 2.7. Форми навчання в системі методичної підготовки викладача 82 2.8. Засоби навчання в системі методичної підготовки 83 Висновки 85 Список використаних джерел 88
  • Особливості змісту, форм і методів трудового навчання шестирічних школярів

    Вступ 2 1. Основи трудового виховання молодших школярів 4 2. Зміст, форми і методи трудового навчання шестирічних школярів 10 2.1 Особливості змісту трудового навчання шестирічних школярів 10 2.2. Основні методи трудового навчання шестирічних учнів 20 2.3 Основні форми організації трудового навчання шестирічних учнів 26 Висновки 34 Список використаної літератури 36
 
 

Реклама:


Украинская Баннерная Сеть

Проверить аттестат
 

 ГлавнаяО насУслугиОплата и ценыЗаказПлатные работы  | Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
© ИНФО-ЦЕНТР - 2007-2019   |   Создание сайта - vbs.com.ua