Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
               
Заявки на написание информационных работ принимаются:
  1) по тел.: +38 (044) 599 39 56
                    +38 (095) 096 30 88

  2) в режиме online - через форму заказа на сайте
 

Новости:

АКЦИЯ - С другом веселее ))) Закажите работу с другом - и получите скидку 10% для каждого! Закажите 3 работы - и получите скидку 15% для каждого! >>>
Итак, друзья, начался новый учебный год! В этом году теплая осень балует нас погодой, а мы побалуем вас скидками ))) Тому, кто успеет заказать рабо >>>
ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ ОЧЕНЬ ПРОСТО! Вы можете сделать заказ, оплатить работу и получить ее не выходя из дому! Сделать заказ очень просто через форму заказ >>>
"Нескучная осень!" Приведи друга - и получите скидку 10% на все работы! )) Акция действует до 15.11.2012 >>>
Акция "Скидочная осень"! Все клиенты, сделавшие заказ в Инфо-Центре до 30.11.2011 получают право на 5% скидку на сайте www.dakara.com.ua >>>
Все новости >>>

Статистика:




 
 

Курсовая: Вітрини та їх роль в забезпеченні потенційних можливостей магазину «Дитячий світ» (ID:44108)

НазваниеВітрини та їх роль в забезпеченні потенційних можливостей магазину «Дитячий світ» (Код работы:44108)
Общая информация Раздел: Товароведение
Вид работы: Курсовая
Объем: 37 стр.
Цена: 75 грн.
Код работы (ID): 44108
Добавлена: 23.04.2012
Просмотров: 893
NEW!!!Предварительный просмотр работы
СМОТРЕТЬ РАБОТУ >>>
СодержаниеЗміст
Перелік умовних позначок, символів, одиниць, скорочень, термінів 3
Вступ 4
1 Основна частина 7
1.1 Теоретичні питання оформлення вітрин та їх роль в забезпеченні потенційних можливостей магазинів 7
1.1.1 Класифікація вітрин 7
1.1.2 Основні технології та методи оформлення вітрин 13
1.2 Досвід оформлення вітрин в магазинах України та за кордоном 18
1.3 Характеристика та особливості діяльності магазину “Дитячий світ” 20
1.4 Організація продажу товарів та практика оформлення вітрини в магазині «Дитячий світ» 24
1.5 Обґрунтування умов та чинників оформлення вітрини в магазині «Дитячий світ», які сприятимуть поліпшенню товарообігу 27
2 Заключна частина 33
2.1 Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 36
Литература1. Апопій В.В., Міщук І.П., Ребицікий В.М. та ін. Організація торгівлі: підручник; 2-ге вид., перероб. Та доп. / за редакцією В.В. Апопія. - Київ: Центр навчальної літератури, 2005. - 616 с.
2. Барченкова В.И. Основы товароведения непродовольственных товаров: Учебник для кооп.техникумов. – М.: Экономика, 1991. – 319 с.
3. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер. с англ. – М.: Экономика, 1993 г.- 91с.
4. Бланк И.А. Торговый менеджмент. – К.: Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997. – 408 с.
5. Витрина и интерьер современного магазина. [Текст] / Р. Р. Кликс. - М. : Экономика, 1971. - 119 с.
6. Курушин В. Д. Графический дизайн и реклама: Самоучитель / В.Д.Курушин. - М.: ДМК Пресс, 2001. - 270с.
7. Леви М., Бейтс Б. Основы розничной торговли. – СПб.: Питер, 2006. – 394 с.
8. Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1998. — 276 с.
9. Никишин В.В. Особенности комплекса маркетинга в розничной торговле// Маркетинг в России и за рубежом. - №4. -2001. – с. 25-26.
10. Панкратов Ф.Г., Серьогіна Т.К. Комерційна справа: Навчальний посібник для вузів. Інформаційно-видавнича агенція «Вертекс», 2001 – 352 с.
Дополн. информация4833
Рік написання:2011
Примечание Получить дополнительную информацию о работе можно, связавшись с нами по телефонам: (044)599-39-56; (044)2-235-235; 8-050-3-310-310; или E-mail: 5993956@mail.ru, admin@sessiya.com.ua
Заказать

Обратите внимание. Администрация сайта не несет никакой ответственности за содержание и достоверность материалов а также последствия, которые могут возникнуть вследствие их использования. Данные, касающиеся конкретных предприятий, названия предприятий, имена являются вымышленными, любое совпадение - случайно.

Смотрите также:
  • Роль правоохоронних органів в забезпеченні правового статусу особи

    ВСТУП 3 1.1. Поняття правоохоронного органу. 5 1.2. Зміст правоохоронної діяльності. 8 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ОСОБИ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ 15 2.1. Органи прокуратури та їх роль в забезпеченні правового статусу особи 15 2.2. Роль інших правоохоронних органів у захисті та забезпеченні правового статусу особи 18 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18
  • Роль обліку в забезпеченні збереження та ефективному використанні коштів підприємства

    1. Роль обліку в забезпеченні збереження та ефективному використанні коштів підприємства 3 2. Практичне завдання 16 Список літератури 34
  • Роль держави в забезпеченні суспільної безпеки

    ВСТУП ……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ДЕРЖАВА - ПОЛІТИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 1.1.Поняття та ознаки держави……………………………………………………4 1.2.Сутність та функції держави ………………………………………………….7 1.3. Функція оборони країни та її взаємозв’язок з функціями держави………..9 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ДЕРЖАВИ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СУСПІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 2.1. Державне управління в адміністративно-політичному середовищі України 2.1.1. Державне управління в оборонній області ………………………..………10 2.1.2. Система органів та організація державного управління в забезпеченні безпеки……………………………………………………………………………..14 2.2. Правоохоронна діяльність суб'єктів адміністративного права....................15 2.3. Адміністративна діяльність міліції по забезпеченню суспільної безпеки 2.3.1. Сутність міліції суспільної безпеки.………………………………………19 2.3.2. Правове регулювання адміністративної діяльності міліції……………..21 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………28
  • Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення

    Вступ 2 1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 4 2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10 3. Аналіз та оцінка товарного асортименту магазину 12 4. Дослідження стану товаропостачання 17 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 20 Висновки 27 Список використаних джерел 30 Додатки 32
  • Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення

    Вступ 2 1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 4 2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10 3. Аналіз та оцінка товарного асортименту магазину 12 4. Дослідження стану товаропостачання 17 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 20 Висновки 27 Список використаних джерел 30 Додатки 32
 
 

Реклама:


Украинская Баннерная Сеть

Проверить аттестат
 

 ГлавнаяО насУслугиОплата и ценыЗаказПлатные работы  | Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
© ИНФО-ЦЕНТР - 2007-2019   |   Создание сайта - vbs.com.ua