Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
               
Заявки на написание информационных работ принимаются:
  1) по тел.: +38 (044) 599 39 56
                    +38 (095) 096 30 88

  2) в режиме online - через форму заказа на сайте
 

Новости:

АКЦИЯ - С другом веселее ))) Закажите работу с другом - и получите скидку 10% для каждого! Закажите 3 работы - и получите скидку 15% для каждого! >>>
Итак, друзья, начался новый учебный год! В этом году теплая осень балует нас погодой, а мы побалуем вас скидками ))) Тому, кто успеет заказать рабо >>>
ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ ОЧЕНЬ ПРОСТО! Вы можете сделать заказ, оплатить работу и получить ее не выходя из дому! Сделать заказ очень просто через форму заказ >>>
"Нескучная осень!" Приведи друга - и получите скидку 10% на все работы! )) Акция действует до 15.11.2012 >>>
Акция "Скидочная осень"! Все клиенты, сделавшие заказ в Инфо-Центре до 30.11.2011 получают право на 5% скидку на сайте www.dakara.com.ua >>>
Все новости >>>

Статистика:




 
 

" оцінка якості та конкурентоспроможність ординарного кріпленого червонного вина вітчизняного виробника"

Предмет: товарознавство та експертиза товарыв
Вид работы: статья (студент магистратуры)
План работыстаття має містити: актуальність, мета, предмет, об"экт, ринок, оцінка якості(органолептична та фізико-хім.) трьох зразків одного найменування різних українських виробників. розрахунок конкурентоспроможності, висновок.список літератури
Смотрите также:
  • Вплив особливостей діяльності українських підприємств на формування моделі ефективного вітчизняного менеджера.

  • Удосконалення якості обслуговування споживачів шляхом використання сучасного посуду, приборів, столової білизни

  • Теореричні основи формування системи управління фінансовими результатами господарської діяльності підприємства

    1.Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 2.Оцінка факторів впливу на фінансові результати діяльності підприємства 3.Оцінка ефективності управління фінансовими результатами підприємства 4.Обгрунтування плану доходів та витрат підприємства на майбутній період 5.Моделювання трендових значень показників прибутковості підприємства
  • 14. Діагностика зовнішнього середовища підприємства

    ВСТУП……………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори………………………………………………………………… 1.2. Дослідження впливу зовнішнього середовища діяльності туристичного підприємства………………………………………………………….. РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 2.1 Організаційна характеристика діяльності підприємства……………. 2.2. Характеристика туристичної галузі області та конкуренції між турфірмами……………………………………………………………….. 2.3 Аналіз фінансових результатів підприємства…………………….. РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 3.1 Оптимізація елементів зовнішнього середовища……………………….. 3.2 Концепція ефективного управління підприємства………………………... ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….. ДОДАТКИ
  • Облік, аналіз і аудит розрахунків з покупцями і замовниками

    Диплом «Облік, аналіз і аудит розрахунків з покупцями і замовниками» ВСТУП (2-3ст.) Розділ І. Теоретико-методичні основи обліку, аналізу та аудиту розрахунків підприємства з покупцями і замовниками (20-25ст.) 1.1. Економічна сутність та значення розрахунків з покупцями і замовниками 1.2. Огляд нормативно-правової бази та спеціальної літератури з обліку, аналізу та аудиту розрахунків з покупцями і замовниками (закон про аудиторську діяльність) 1.3. Аналіз основних показників оцінка фінансового стану ТОВ (звіт за 2010-2011рр., ф№3, ліквідність) Розділ ІІ. Облік та аудит розрахунків з покупцями і замовниками _ТОВ 2.1. Організація обліку розрахунків з покупцями і замовниками (наказ) 2.2.Аналітичний та Синтетичний облік розрахунків з покупцями і замовниками (дебет –кредит, первинні документи) 2.3. Відображення інформації про розрахунки з покупцями і замовниками в фінансовій звітності підприємства Розділ ІІІ. Аналіз розрахунків з покупцями і замовниками ТОВ 3.1. Завдання та значення аналізу 3.2. Аналіз стану та з-накі розрахунків з покупцями і замовниками (в розрізі дебет+кредит рах.10) Розділ IV. Організація та методика аудиту розрахунків з покупцями та замовниками ТОВ 4.1. Організація аудиту розрахунків з покупцями та замовниками ТОВ (договор+план+программа, МСА 800) 4.2. Методика аудиту розрахунків з покупцями та замовниками ТОВ 4.3. Узагальнення результатів аудиторської перевірки (МСА 700) Висновки та пропозиції (2-3 ст.) Список використаної літератури (не меньше 25 позицій) Додатки (фінансові звіти, рах.10,11, наказ про облікову політику, первинні документи, журнал №3+оборотно сальдові відомості, договір на юр.діяльність, план+програма, аудиторській вісновок)
 
 

Реклама:


Украинская Баннерная Сеть

Проверить аттестат
 

 ГлавнаяО насУслугиОплата и ценыЗаказПлатные работы  | Бесплатные работыПоискВакансииКонтакты
© ИНФО-ЦЕНТР - 2007-2018   |   Создание сайта - vbs.com.ua